czwartek, 27 sierpnia 2015

BYŁO UPALNIE, ALE...

Podczas naszego pobytu z wnuczką na wakacjach były upały, czasami trudne do wytrzymania, ale plan zwiedzania został wykonany, a nawet przekroczony :)
Pierwsze było ZALIPIE, malowana wieś. Ja już tam byłam, ale chciałam pokazać wnuczce i spodobało się jej, co mnie ucieszyło.






Kolejne cztery zdjęcia są szczególnie dla Barbary Wójcik (link -> Pięć pór roku ), które zrobiłam w Domu Malarek     w Zalipiu, bo coś "wypatrzyłam", a prawdę mówiąc pokazano mi, bo się zapytałam o prace blogowej koleżanki :)))






Jadąc do Sandomierza zatrzymaliśmy się w 
BARANOWIE SANDOMIERSKIM, żeby zobaczyć wybudowany w latach 1591-1606 późnorenesansowy zamek, zwany Małym Wawelem.



Jest piękny SANDOMIERZ,




i gdzie na drzewach przy Domu Długosza są między innym te zabawne rzeźby.




Po drodze do Zamościa odwiedziliśmy ZWIERZYNIEC, gdzie był spacer przy stawie i obiadek.


W pobliżu Zamościa mieliśmy stałe miejsce pobytu przez kilka dni i stąd robiliśmy wycieczki w ciekawe miejsca. Pepa miała tu też kolegów do zabawy:)



ZAMOŚĆ to miasto, które bardzo chciała zobaczyć wnuczka. Ja też w nim sporo lat nie byłam i muszę powiedzieć, że urzekło mnie swoją urodą i czystością.








                               Godzina 12.00



W godzinach popołudniowych był pokaz balonów, których odlot był z rynku, gdzie wielu ludzi się zebrało aby to oglądać.







Przeszliśmy ścieżkę przyrodniczą w rezerwacie Czartowe Pole ( Roztocze ), 





oraz część szlaku Szumów w rezerwacie nad Tanwią.




Byliśmy we wsi GUCIÓW, gdzie jest pokazowa zagroda wiejska. Jak przystało na takie miejsce przywitały nas bociany :)









"W SZCZEBRZESZYNIE chrząszcz brzmi w trzcinie", a to chrząszcze z tej miejscowości.



Zbiornik wodny NIELISZ na rzecze Wieprz, tutaj moczyłam nogi siedząc na ławeczce :)



i patrzyłam jak zabawnie wygląda łabędź pływający z nogą nad wodą.  



Jadąc do Sosnowicy nad jezioro Czarne zatrzymaliśmy się w LUBLINIE. Nie byłam w nim prawie 30 lat i nie miałam o nim pozytywnej opinii. Jednak to co zobaczyłam było dla mnie olbrzymim i bardzo miłym zaskoczeniem. To miasto wypiękniało ! Wnuczka stwierdziła, że mogłaby zamieszkać w jego starej części. 







Byliśmy też na Zamku, który jest dawnym zamkiem królewskim i z kaplicą zamkową został pierwotnie zbudowany w XII wieku.



Pogłaskałam koziołka po rogu na szczęście :)



Jest SOSNOWICA i jezioro Czarne ( Pojezierze Łęczyńsko- Włodawskie ), nad które z dziećmi jeździliśmy przez kolejnych kilka lat na wakacje pod namiot. Było to dawno temu, dlatego byłam ciekawa jak to miejsce teraz wygląda. Ono mnie nie rozczarowało, ono mnie ponownie oczarowało :)))







Na koniec naszych wojaży pojechaliśmy jeszcze do KOZŁÓWKI koło Lubartowa, gdzie jest Muzeum Zamoyskich. Jest ono w pałacu wybudowanym ok. 1742 roku, który od 1799 roku stał się własnością rodu Zamoyskich.


Jednym z licznych obrazów się tam znajdujących jest portret Marysieńki , żony Jana Zamoyskiego Sobiepana, a po jego śmierci, żony Jana Sobieskiego.


W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się                 w KAZIMIERZU DOLNYM. Było bardzo gorąco i nasza wizyta była krótka. Były rynek i spojrzenie na renesansowe kamienice Przybyłów z 1615 roku, kościół farny wybudowany ok. 1325 roku, a przebudowany w 1553 roku, oraz ruiny zamku dolnego ( wybudowanego na przełomie XIII i XIV wieku) do których już nie doszliśmy z powodu upału.





Wiem, że post jest baaaaaaaaaaaaaardzo długi i dziękuję wszystkim, którzy dotrwają do ostatniego zdjęcia :))). Chciałam pokazać jednorazowo cały nasz wyjazd z wnuczką i dlatego wyszło :(

149 komentarzy:

Teresa pisze...

Un viaje precioso, me alegra que os gustara. Besos.

Anonimowy pisze...

Wspaniała wyprawa, odwiedziliście piękne miejsca i aż zazdroszczę, bo w tych rejonach jeszcze nie byłam. To świetnie, że wnuczka podziela wasze zainteresowania i pasje. Rodzinne zwiedzanie to dodatkowa wartość takich wypraw. Pozdrawiam serdecznie.

Magia da Inês pisze...

❀ミ
Um delicioso passeio virtual através de suas lindas fotos.
Amei a delicadeza das primeiras fotos.
Bom restinho de semana, amiga!
Beijinhos.

♡ه° ·.

★MaRiBeL★ pisze...

_________▄██✿███▄
_______ ▄██▀██████▄
______██▀__███▒████
_____██____███░░ٮ░▀
______██____██░░░░░
_______██____ ██░░ _ (❀✿❀)
________ █_____ █▒ ___ (✿ ☼ ✿)
_________█ ___▓▓░▓___ (❀▐ ❀)
____█❀ _█_ ▓▓▓▒░▒▓__█_▐__▄
_____▀█▀_ ▓▓_▓▓▒░▒▓ ▀█▐_█
_________▓▓_▓▓▓▓▓▓____ ▐▀
_________▓▓_▓▓▓▓▓______▐
_______ ▓▓__▓▓▓▓_▓▓____▐░
______ ▓▓__▓▓▓▓▓___▓___▒▒
_____ ▓▓_▓███❋██▓__▓▓▓
___▒▒___▓██▒███▒▓
___░___▓██▒███▒██▓
______▓██▒███▒███▒▓
_____▓██▒███▒███▒██▓
_____▓█▒███▒███▒███▒▓
▓___▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓________▒░░░▒░░░▒
▓________▒░░░▒░░░▒
▓________▒░░▒_▒░░░▒
▓________▒░░▒__▒░░░▒
▓________▒░░▒__ ▒░░░▒
▓________▒░░▒__▒░░░▒
▓________▒░░▒▒░░░▒
▓▄▄▄▄▄▄▒░░▒░░▒
▓██████▒░░▒▒
▓_█★█___███
▓███____ ███
▓█_______███
▓________██❥█
▓________██▀██▄......★MaRiBeL★

LunaMea pisze...

Cuore felice davanti a tanto amore e bellezza, luce e colori.♡Un abbraccio e carezze per te e la Pepa! ;-)

dianne pisze...

Gorgeous photos dear Giga, you visited so many places, so pleased your granddaughter enjoyed the trip too. Little Pepa looked as if she was having fun in the water and with her canine friends.
Warm greetings
xoxoxo ♡

Barbarossa pisze...

Przpiekne miejsca zobaczyłyście. W większości kiedyś byłam. Ale nie w Zalipiu. Koniecznie muszę tam dotrzeć. Prace Basi cudowne. :)
Wspaniała wycieczka, cudne miejsca. Oj mamy my w Polsce wiele perełek.
To piękne, że pokazujesz je wszystkie wnuczce. No i piesek był z Wami. :)
Pozdrawiam Cię serdecznie.

RobertN pisze...

Wonderful series!
All the best!

Anna Maria P. (Pantera) pisze...

TAKIEJ babci to ja Twojej wnuczce zazdroszcze! Naprawde pouczajaca wycieczka, przy okazji pelna wrazen estetycznych. Dzielne jestescie, ze w takie upaly podjelyscie to wielkie krajoznawcze wyzwanie, zamiast chlodzic sie nad woda i w ogole z niej nie wychodzic. :)))

Kees pisze...

Hallo Giga, Prachtige blog heb je van dit reisje gemaakt.
Groetjes Kees.

Marit pisze...

You have visited mange beautiful places. I liked the painted village very much. Greetings

AgataZinkiewicz pisze...

Piekne miejsca piekne zdjęcia.cudowne wakacje :) pozdrawiam

Violinowo pisze...

I znowu super wycieczka. W żadnym z tych miejsc nie byłam to z przyjemnością obejrzałam zdjęcia i pozwiedzałam z Tobą wirtualnie.

Sirpa pisze...

Lovely paintings.
Your pictures are beautiful and interesting.

Greetings!

Kathy Leonia pisze...

zdjęcia zamków świetne!

Sussi pisze...

Lovely and beautiful post!

Julia K pisze...

Jaki barwny wpis. No i jak dużo się działo!! Pięknie.
A domy w Zalipiu naprawdę mnie urzekły :)

Rosemary pisze...

Beautiful architecture especially the late Renaissance castle, and the rows of colourfully painted houses.
I am sure that you granddaughter loved the little thatched cottages whose walls were painted with flowers, they look as if they belong in a fairytale.

Tylsä Mörökölli pisze...

OMG, what a place the first in Poland. Lovely, some day I'll.....

Renata_ontanoverde pisze...

Everytime I see your pictures, I am surprised on the beautiful buildings and very interesting land, which is Poland and understand the love of Pope Karol for his Country. Have a nice week-end, Pozdrawiam, Renata,

Za każdym razem widzę swoje zdjęcia, jestem zaskoczony na pięknych budynków i bardzo ciekawym kraju, który jest Polska i zrozumieć miłość papieża Karola dla jego kraju. Miłego weekend, Pozdrawiam, Renata,

Meg pisze...

O podróży do Zalipia marzę od lat, jakoś nie wychodzi...
Zazdroszczę, że mogłaś te cuda zobaczyć na własne oczy! :)
Serdeczności :)

chica pisze...

Que lindos lugares!Adorei as casas floridas, os céus, o bal~çao, tudo, enfim! Lindo! beijos tudo de bom! chica

Dzjiedzjee pisze...

You did a great job again Giga. It is always a pleasure to visit your blog. ;-)

Greetings from the Netherlands!
Gert Jan
www.gertjanhermus.nl

Anna pisze...

Twoje zdjęcia udowadniają, że nasza Polska jest piękna, a kto mówi, że jest inaczej, ten jest w błędzie. Zwiedziłyście bardzo dużo i na pewno dla wnuczki była to wspaniała lekcja geografii, historii, a nawet przyrody.
Zaczęłam się zastanawiać, czy nie pomalować jednego z naszych drzew owocowych w takie piękne wzory jak w Zalipiu.
Myślałam, że Pepa przyniesie Ci jeden z nenufarów pływających w jeziorze.
Serdecznie pozdrawiam.

Barbara G pisze...

No to faktycznie przewędrowaliście szmat drogi.:)Jeden wniosek mi się nasuwa...., nasze miasta i miasteczka nareszcie wypiękniały. Większość z nich jest mi znana. Byłam bardzo dawno temu,,:) Pozdrawiam Grażynko

INKA pisze...

W Zalipiu nigdy nie byłam, muszę się koniecznie wybrać. Pozostałe miejscowości znam, odwiedzałam je wielokrotnie. Piękne zdjecia i ładnie opisane wycieczka, wschodnie rejony Polski to moje rodzinne strony... Pozdrawiam

Topfgartenwelt pisze...

Vielen Dank für die wunderschönen Impressionen liebe Giga.

LG kathrin

eileeninmd pisze...

Hello Giga, what a beautiful trip with your granddaughter. So many beautiful place, artwork and wonderful sculptures. And I always enjoy seeing your cute Pepa. Wonderful collection of photos. Have a happy day and week ahead!

Iza pisze...

Dużo zwiedzania. Ta malowana wieś przecudna!

Dusia pisze...

Piękne ,piękne zdjęcia dziękuję za pokazanie pięknej Polski , a Zalipie koniecznie muszę zobaczyć , muszę pozdrawiam Dusia

Unknown pisze...

Wspaniałe zdjęcia :-) Cudne miejsca zwiedziłaś :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Jaśmin pisze...

Cieszę się, że twojej wnuczce podobał się Lublin.
Zamość jeszcze przede mną. Widzę, że warto go zobaczyć.
Pepa też miała radochę.
Serdecznie pozdrawiam:)*

Greg pisze...

Przepiękna ta nasza Polska!

UTKANE Z PASJI pisze...

Marzy mi sie Roztocze i Zamość, w pozostałych miejscach byłam, bo nie tak daleko ode mnie, Baranów Sandomierski jakies 20 km...jaka szkoda, że sie nie udało spotkac...pozdrawiam serdecznie:)Beata

Grażyna pisze...

Kolejna piękna wycieczka :) Nie dziwię się, że wnuczka zachwycona..., pozdrawiam serdecznie !

Awesome Needles pisze...

wow a very amazing pics, I love all the pics but the firs house with flowers be very nice. Kiss

Anonimowy pisze...

Piękny reportaż i nareszcie mogę zadać pytanie: no to jak to jest, Polska jest w ruinie czy nie?
Ja sporo jeżdżę po swoim regionie i widzę piękne drogi, wsie wyłożone kosteczką i ...! segregowane śmieci wystawiane przed piękne posesje. Dawniej nie do pomyślenia.
Zalipie jest rzeczywiście piękną malowaną wioseczką. Była tam już dwa razy i chętnie pojechałabym tam raz jeszcze.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

BasiaW pisze...

Grażynko- fantastyczna wyprawa!!!
To Ty byłaś w Zalipiu, mówiły mi o tym znajome Malarki, a ja podejrzewałam Zosię Migas.
Dziękuję Ci, że pokazałaś moje obrazy wespół z innymi miejscowych twórców.
W większości miejsc, które pokazałaś, byłam i też mnie urzekły.
Jestem Ci wdzięczna za tego posta, przybliżyłaś innym tyle piękna. A Wnuczka na pewno zapamięta ten cudowny wyjazd na zawsze. Pozdrawiam Was obie bardzo ciepło i kolorowo!

.✿*E LENA*✿. pisze...

Hello dear Gica!
Beautiful post, beautiful places, I like homes painted!
I wish you a wonderful day!
Embraced with great joy!

Karin pisze...

Ein Hochgenuss was du uns zeigst da komme ich ins Träumen und genieße es DAKE SUPER.Lieben Gruß Karin

Beata pisze...

Jejku te domeczki na początku są prześliczne! My parę lat temu byliśmy kilka dni w Sandomierzu. Zwiedziliśmy też Zamość ( prześliczne miasto), Szczebrzeszyn był po drodze. Natomiast w Kazimierzu byliśmy z Mężem na 15 rocznicę ślubu. Polecam zostać tam trochę dłużej jak będzie okazja. Dzięki Tobie zobaczyłam coś czego nie widziałam, dzięki:)

Laura. M pisze...

Vayaaaa, jak ja cię znowu zobaczyć tutaj;))
Piękne malowane domy wydają opowieść dane i drzewa są bardzo oryginalne. Giga. Pepa stał się również dobrymi przyjaciółmi. Twoja wnuczka będą bardzo zadowoleni z wycieczki ;))
Besos.

Esther Rasmussen pisze...

Des endroits certainement magnifiques à visiter et remplis d’histoire.
Merci de nous la faire découvrir par tes jolies photos avec la joyeuse participation de Pepa.
Bonne semaine, bises ♥♥♥

AdolfO ReltiH pisze...

GUAUUU UN POST MARAVILLOSO!!!!
ABRAZOS

Smareis pisze...

Sua neta deve ser linda e talentosa.
Deve ter sido uma viagem maravilhosa.
As fotos são lindíssimas. Os castelos fantásticos. Gostei da postagem completa. Rica em detalhes.

Um abraço e ótima quinta-feira.

Margarithes pisze...

Tez moglabym zamieszkać w tej starej części :)

świetne zdjęcia, miejsca :) Radosna Pepa i szczęśliwa wnuczka, czego chcieć więcej...

Grażynko, dziękuję za wycieczkę, kłaniam się :*

Marius Barbu pisze...

Eu as separa fotografiile in functie de tematica si as face mai multe articole. Dar sigur ca totul e foarte frumos. Imi plac in mod deosebit casutele si decoratiunile.

Chciałbym oddzielić zdjęć według tematu i zrobi więcej elementów. Ale pamiętaj, że to bardzo miłe. Szczególnie podoba mi się domy i odznaczeń.
Pozdrawiam

trimbolera pisze...

Que maravillas nos has enseñado. Muchas gracias. besicos.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Odwiedziłaś prawdziwe perełki.
Wiele z nich oglądałam ale Zamość cały czas na mnie czeka.
Grażynko, kolejna fantastyczna relacja.
Pozdrawiam serdecznie:)*

wkraj pisze...

W jednym poście pokazałaś prawie całą południo - wschodnia Polskę, miejsca, które warto zobaczyć. Z przyjemnością obejrzałem zdjęcia bo i dla mnie ten teren wiążę się z miłymi wspomnieniami.
Pozdrawiam.

Ela pisze...

Witaj ! Przepiękna wakacyjna fotorelacja ! Odwiedziłaś wspaniałe miejsca w tym moje lubelsko-kazimierskie klimaty !! Jestem zachwycona malowniczą wioseczką i bardzo chciałabym ją kiedyś zwiedzić !!
Pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Cóż za wspaniała wyprawa po Polsce! Piękne miejsca odwiedziłaś:) Witaj po urlopie!

Bob Bushell pisze...

The 'painted houses' have been beautiful, I love them. And, you have a excellent finding things, lovely.

Mażena pisze...

Fantastyczna wyprawa! Mnie rozczarował troszeczkę Baranów w środku ale cudowne miejsca!

Madeinja pisze...

W Sandomierzu byłam 20 lat temu, a w Lublinie jeszce wcześnie. Piękny jest ten nasz kraj. Wspaniały miałyście urlop, gdyby jeszcze nie ten ukrop.
Pozdrawiam serdecznie :)

Marty pisze...

an amazing serie of images
all of them are beautiful an interessant

Jeanne Geyer pisze...

olá, estou conhecendo teu blog e fiquei impressionada com os lugares e fotos lindas!!! Simplesmente fantástico! estou te seguindo e te convido a conhecer o meu cantinho, bjs

http://mentesinfantisfuturodapaz.blogspot.com.br/

Wildrose pisze...

Z wielką przyjemnością obejrzałam miejsca przez Ciebie pokazane. Takie wakacje to dopiero frajda, bliscy ludzie i cudowne miejsca, czego chcieć więcej :)

Pozdrawiam serdecznie :)

agatek pisze...

Przepiękne miejsce a umieszczone prace naszej Basi tak razem, dopiero pokazują jej wielki talent i wszechstronność malarską :)))
Chciałabym moim chłopcom pokazać piękno naszego kraju ale wszędzie daleko :/ pozdrawiam :)

Kathy Leonia pisze...

Giga Ty to masz wspomnienia po tych wyprawach wszystkich:)

Dookola Swiata pisze...

Piekne miejsca. Malownicza wioska.

Pozdrawiam!
http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

GAJA pisze...

Podzielam zachwyty nad Lublinem, byłam w tym roku, widziałam, ale myślałam, że to tylko moje sentymenty do tego miasta te zachwyty powodują.

Gohaa pisze...

Wspaniałe wakacje, tyle zwiedzania!
W żadnym z tych miejsc nie byłam. Malowana wieś jest zachwycająca;)

Mo. pisze...

Ale miałaś intensywne wakacje! Do tylu cudnych miejsc dotarłaś i tak dużo widziałaś, że mogłabyś wrażeniami obdzielić kilka osób :). Myślałam, że moim faworytem jest Zalipie ale obejrzałam zdjęcia jeszcze raz i chyba wszędzie chciałabym być!

grazyna pisze...

Ja tez ostatnio wybieram te rejony Poslki i zachwycam sie niezmiennie, i jeszcze bedzie wiecej tam wyjazdow. Ladna trasa, kawal Polski zwiedziliscie, mnie brakuje zajrzenie do Szczebrzeszyna, do zagrody Guciow...bardzo musialo byc milo tak sobie jezdzic z wnuczka! pozdrawiam

Nadezda pisze...

Hi, Giga!
It's wonderful that you're traveling with your granddaughter now. I think she liked the trip. Pretty photos of many attractions. I liked most the castle and colorful houses, very nice! I also think Pepa was happy too having new friends there.

Людмила Левина pisze...

Сudowne! Кiedyś byłam tam.

jankasgarten pisze...

Co za ciekawe miejsca zwiedzilas razem z wnuczka. Tam jeszcze nie bylam. Piekne zdjecia i opisy.
Pozdrawiam :-)

zielnik hani pisze...

No i proszę jakie mamy piękne miejsca w naszym kraju. To była prawdziwa wyprawa:)))

Crissi pisze...

So beautiful images - thank you for the show.
Happy weekend
Crissi

Dirk Rosin pisze...

Beautiful Poland !

Catalin pisze...

Hot weather.
Pepa was happy: he entered in the water.

Urszula - Proste potrawy pisze...

Takie wspaniałe miejsca widzę na fotkach, że az dech w piersi zapiera...

Lidia pisze...

Piękną miałyście wyprawę :) Dla mnie to nieznane strony, póki co.

M&M FASHION BITES pisze...

Cute house and dogs :)
BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/08/lost-in-woods.html
Maria V.

Ana Mínguez Corella pisze...

Nice pictures.. What wonderful is Poland.. Cheers..

Retro blue pisze...

Giga, toz to wyprawa na kilka postow)) Cudne zdjecia! I miejsca, ktore musze kiedys odwiedzic. Pozdrawiam)

Kovács Miklós pisze...

Niewiarygodne, to piękny obraz. Prawdziwe doświadczenie może być nie dożyję tego dnia i kolorów kawalkada. Miłego weekendu!

Camelia pisze...

Bellísimo!!! nada como contemplar lugares tan hermosos!! gracias Giga......Un besito....bonito fin de semana...

Kathy Leonia pisze...

najbardziej tego rezerwatu zazdroszczę:D

Jane pisze...

Seems like a wonderful travel, the photos really tell the story !

Agnieszka pisze...

Jeszcze nigdy nie byłam w żadnych z tych miejsc, a tak mi się podobają! Wnuczka musi być szczęśliwa, że ma taką babcię :)

Hanna Badura pisze...

Wielu z tych miejsc jeszcze nie widziałam, a wiem, że powinnam.
Są piękne. Dobrze, że wnuczka była zadowolona. Pozdrawiam :)

Tenia pisze...

Witaj Gigo.
Pamiętam jak mówiło się,że nasze południowo wschodnie krańce są biedne i zaniedbane, ale to już " dawno i nie prawda". Teraz są piekne co widać na Twoich zdjęciach.Pozdrawiam serdecznie:))

Unknown pisze...

Bardzo aktywne wakacje :) Ale jak widać w Polsce się zmienia, więc warto wracać na "stare śmieci" żeby zachwycić się od nowa :) Pozdrawiam

Kathy Leonia pisze...

pozdrowienia niedzielne:)

karmnik54 pisze...

Piękne miejsce:)

EG CameraGirl pisze...

The details in the Painted Village are amazing and I love the sculpture of the little fellow in the tree!

Monika pisze...

Fantastyczna wycieczka-te kolorowe miasta są cudne tak powinny wyglądać wszystkie a nie takie szare:)pozdrawiam

Montse pisze...

Piękne miejsca odwiedzone już tego lata, Giga i Szczególnie podobał mi malowane miasto jest urocze.
Wiele pocałunki !!

Ataner pisze...

Zalipie, zachwycajace! Milo, ze wspomnialas o naszej blogowej kolezance ktorej prace znajduja sie w Muzeum Malarki.
Zarowno Lublin jak i Zamosc sa mi malo znane. Ciekawa architektura i warto odwiedzic te miasta.
Spedziliscie wspaniale wakacje pokazujac wnuczce te piekne miejsca.
Pozdrawiam:)

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Na jaką piękną wyprawę nas zabrałaś. A Zalipie aż mnie wzruszyło. Buziaki

Kathy Leonia pisze...

trochę sernika mogę przewieźć telepatycznie:)

alp pisze...

Estupenda entrada...muy buenas imágenes...un saludo desde Murcia....

wdomuujagi pisze...

Moje strony, wiec tylko powiem ,piękne miejsca.Lublin jest teraz pięknym miastem i dużo się w nim dzieje .
Ja też bylam z wnuczką w sierpniu w Kozłówce i Sosnowicy.
pozdrawiam

Avelina pisze...

Za jednym razem tyle miejsc odwiedziłyście, jak potrzebowałam aż trzech wyjazdów, żeby to wszystko zobaczyć. Pozdrawiam :)

Irma pisze...

Mikä ihana mtka Kaunita maalattuja taloja mielenkiintoista
Kiitos Giga Pepalle rapsutuksia Terveisiä :)

Tomoko pisze...

You had a wonderful trip! All photos are exciting. It is difficult for me to choose which is the best.I wish I wish I could see that balloon festival!
Happy new week,Giga!

Kathy Leonia pisze...

jak poniedziałek minął?:)

tesselleelle pisze...

Oh mamma mia Giga che post meraviglioso!...qui ci sono tutte le cose che piacciono a me!!!! belli Pepa & c.
Un abbraccio,
Laura

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

You visited so many amazing places! The painted village is beautiful.

Michał pisze...

Witam.
Ale wspaniałe miejsca i zdjęcia.
Pozdrawiam serdecznoie.
Michał

Noushka pisze...

WOW, many great photos of this trip Giga!
Very interesting!
What I liked best is the painted village of Zalipie, what a job to paint everything so beautifully!
Thanks for sharing, keep well :)

SHELENER pisze...

Tetszik a festett falu,gondolom az unokának is tetszett :)

Üdvözletem kedves Giga :)

A Casa Madeira pisze...

Olá Giga; adorei conhecer os locais;
Belas as imagens
Paisagens lindas! Achei interessante aqueles troncos
de árvores pintados nunca tinha visto.
Uma boa entrada de mês para ti.
Janicce.

Rohrerbot pisze...

Gosh those are beautiful pictures!!!! I especially love the houses, storks and swan! WOW!!! So cool. HOpe you are doing well. Hugs from Tucson! Chris

Eva pisze...

DAUMEN HOCH für diese wunderschönen Fotos ♥

Liebe Grüße Eva

EwaJ pisze...

Ach to Zalipie - można patrzeć i patrzeć! Wspaniałe wspomnienia i mnóstwo wrażeń - pozostaną w pamięci na długo.
Przesyłam serdeczności.

Kathy Leonia pisze...

Giga powinna przewodnik napisać o swych podróżach:)

Daniela Augustka pisze...

Tento tvoj príspevok je bohatý na množstvo pekných fotografií. Obdivujem každého, kto cestoval toto leto za pamiatkami, ja som nikde nechodila, bola som zatvorená doma v byte so stiahnutými žalúziami. Dúfam, že aspoň teraz v jeseni dobehnem to, čo som v lete zameškala.
Pozdravujem!

Carolina G. Ticala pisze...

great post!!!now i follow you on gfc i hope you follow me too!kiss

Existe Sempre Um Lugar pisze...

Boa tarde, adorei ver a suas belas fotos que revelam na perfeição o seu bom passeio por lugares lindos.
AG

Liplatus pisze...

Kyllä on kaunista taiteilua rakennuksissa.
Kaunis ja mielenkiintoinen postaus, paljon asiaa.
Tervehtien

Daniela Augustka pisze...

Giga, ešte som sa zabudla poďakovať za odkaz na môj blog na tvojom blogu.
Ďakujem!

Helma pisze...

Not fine it now and so hot with the weather. Great to see the painted village and that really enjoy what I see in you. You header, depicting you as I made lovely :-)
The trees with the sculptures are amazing to see and the beautiful buildings. Pepa has also entertained precious :-) A wonderful blog with lots of beautiful pictures.
Yours

Kris Beskidzki pisze...

Ależ ciekawy post.Tyle zwiedzania w tak krótkim czasie. W Zalipiu nie byłem jeszcze i Twoja wycieczka mnie bardzo zachęciła.
Pozdrawiam serdecznie :)

Kathy Leonia pisze...

przewodnik Gigi byłby jedyny w swoim rodzaju;p

Ángela pisze...

Giga, wonderful post.
Hugs.

Klaudia pisze...

wiem, że jestem z Lublina. wiem, że mam kilkadziesiąt kilometrów do Zamościa czy Kozłówki, a mimo to nigdy tam nie byłam. i wiem, że to wstyd.

Kathy Leonia pisze...

ja bym Cię na pewno czytała:D

monika jall pisze...

Dla mnie to swiat z zupelnie innej bajki, pieknej bajki.

Anita pisze...

Wow!What some nice shoots Giga!You been on a vacation??

Very beautiful!

love all of them

xxx

VENTANA DE FOTO pisze...

Piękno zdjęć wydają się pochodzić ze snu kraju .

Pocałunki

Nancy Chan pisze...

Hi Giga, a wonderful series of places of your travel, beautiful building, lovely scenery, nature and wow! love the rainbow coloured balloon. Beautiful art work and cute Pepa playing with friends. Thanks for your visit and comment.

Lasse pisze...

Fantastic scenery and pictures !

.✿*E LENA*✿. pisze...

Hello dear Gica!
Thanks for visiting!
I wish you a happy autumn!
I embrace you dearly!

Dietmut pisze...

gezellige en fleurige serie Giga. Heel afwisselend. De beschilderde huizen zijn ook prachtig. Fijn weekend, Dietmut

Magia da Inês pisze...


-`✿´-
✿ Bom fim de semana!
-`✿´- Beijinhos.

Francisco Manuel Carrajola Oliveira pisze...

Lindas fotografias gostei de visitar o blog.
Um abraço e bom Domingo.

agatek pisze...

Przesyłam niedzielne pozdrowienia :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Ja uwielbiam Twoje posty, dlatego z wielka przyjemnoscia obejrzalam ta wspaniala foto - RELACJE: DZiekuje i pozdrawiam Cieplo!!!

a.l.ti pisze...

Соскучилась по вашим интересным экскурсиям:)

ToTylkoJa pisze...

Super wyjazd! Piękne widoki i na pewno świetnie spędziłaś czas:)

Pozdrowienia!:))

Kathy Leonia pisze...

trzymaj się ciepło w pon:)

Giga pisze...

PIĘKNIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA MIŁE, JAK ZAWSZE, ODWIEDZINY I POZDRAWIAM SERDECZNIE :)))

Photo(Geo)grapher pisze...

Baaardzo obszerny wpis, ale przyjemnie się go czyta i ogląda zdjęcia :-)

Sketchbook Wandering pisze...

How wonderful, your travels in Poland! I'm enjoying the folk art and seeing how it relates to an older tradition of Polish folk art. And Pepa and her friends~she lives a wonderful life, that Pepa!
"Baw się dobrze", Skiskam, Rita

Giga pisze...

Photo(Geo)grapher, Sketchbook Wandering, DZIĘKUJĘ ZA PIĘKNE KOMENTARZE I POZDRAWIAM. :)))

rudzik pisze...

Nie da się powiedzieć, które miejsce jest najpiękniejsze :)

Giga pisze...

rudzik , DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I POZDRAWIAM :)

coco pisze...

wonderful painted village! love it!!

marzenafotografuje pisze...

Byłam w paru miejscach przez Ciebie pokazanych, ale największym sentymentem darzę Kazimierz. Bywałam tam kiedyś często w wakacje ale było to 20 lat temu zanim nastały festiwale i inne takie. Dziś to już inne miejsce. Nawet kapuśniaki i cebularze smakują inaczej. Pozdrawiam :)

magda pisze...

Τι μαγικά μέρη έχετε στην πατρίδα σου, αγαπημένη μου φίλη!!!!
Υπέροχη ξενάγηση και φωτογραφίες!
Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

Giga pisze...

coco, Marzena W, magda, pięknie dziękuję za komentarze i serdecznie pozdrawiam.

Poções de Arte pisze...

Bom dia!
Adorei a casinha toda pintada do início da postagem e também o colorido de Zamosc. Bonitos locais com verde e água e lógico que a Pepa não podia ficar de fora...
Adorei as fotos.
Abraços.

Giga pisze...

Poções de Arte, pięknie dziękuję i miło, że się podobało. :)

virjaja pisze...

c'est magnifique!!! ton pays fait rêver

Giga pisze...

virjaja, pięknie dziękuję :)

Sielski Dom i Ogród pisze...

Śliczne zdjęcia robisz. Te wiejskie chaty są przeurocze. Pozdrawiam serdecznie